Assalamualaikum Makluk ALLAH :)

Friday, January 25, 2013

hey hye all.


Lamanya rasanya tidak update blog. I've been so busy, well after the last posted, i was setting my self into new campus life style! Well, too late but congrats to me and myself been accepted as UITM student secara tidak langsung dapat tittle "mahasiswa" ! :) im soo happy.


welcome to uitm kota kinabalu uolls :)

Btw degree life so mencabar! sangat! first2 tu, sangat huru hara hidup ini, mana tidaknya semua kena handle sendiri! and first day, dah ponteng first class sebab pusing2 cari kelas! then second class baru masuk bila jumpa kelas dengan pertolongan school mate yg tersempak di cafe~thank god! And now is classmate~hmm, mostly princess and only one prince! omg, its weird for first day (@_@)
 my first friend was AZIE :) cerita punya cerita, rupanya she is my senior at Politeknik but i even do not know her before ;) then ive found this two CHEESY & SUHANA a.k.a BOZAN! Part 1 as UITM student being tough to me! what ever it is, i just finished my part 1 :)


inilah mereka. super hot!
dr kiri : cheesy,suhana a.k.a bozen, me and azie

No comments:

Post a Comment